Обяви и конкурси
Резултати от първия етап на конкурса за длъжността “призовкар” в Районен съд – Средец
Назначената със Заповед № 64/19.03.2024 г. на Административния ръководител – председател на Районен съд – Средец комисия за провеждане на конкурс за длъжността „призовкар“ в Районен съд – Средец, след като прегледа подадените документи и прецени пълнотата и редовността на представените документи, съответствието им с минималните и специфични изисквания, предвидени за обявената длъжност, както и спазването на срока за подаване на документите за участие в конкурса, обявява
СПИСЪК на допуснатите кандидати до втория етап на конкурса за длъжността “призовкар” в Районен съд – Средец:
№ по ред Вх. № на кандидатите
1. Вх. № 474-1/28.02.2024 г.
2. Вх. № 549-2/06.03.2024 г.
3. Вх. № 575-3/07.03.2024 г.
4. Вх. № 602-4/11.03.2024 г
5. Вх. № 669-5/18.03.2024 г.
СЪОБЩЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА ВТОРИЯ ЕТАП ОТ КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ПРИЗОВКАР“
В РАЙОНЕН СЪД – СРЕДЕЦ
Провеждането на втория етап от конкурса за длъжността „призовкар“ в Районен съд – Средец, обявен със Заповед № 36/19.02.2024 година – събеседване с кандидатите, ще се проведе на 11.04.2024 година от 13,30 часа в съдебната зала на Районен съд – Средец.
Събеседването с кандидатите ще се проведе при следния график:
№ по ред Вх. № на кандидата Дата и час
1. Вх. № 474-1/28.02.2024 г. 11.04.2024 г. – 13.30 ч.
2. Вх. № 549-2/06.03.2024 г. 11.04.2024 г. – 14.00 ч.
3. Вх. № 575-3/07.03.2024 г. 11.04.2024 г. – 14.30 ч.
4. Вх. № 602-4/11.03.2024 г 11.04.2024 г. – 15.00 ч.
5. Вх. № 669-5/18.03.2024 г. 11.04.2024 г. – 15.30 ч.
Информацията е публикувана на интернет-страницата на Районен съд – Средец и на информационното табло на съда, на 25.03.2024 година.
КОНКУРСНА КОМИСИЯ
О Б Я В Л Е Н И Е
РАЙОНЕН СЪД – СРЕДЕЦ, на основание Заповед № 36/19.02.2024 година на Административния ръководител – председател на Районен съд – Средец ОБЯВЯВА конкурс за заемане на длъжността “призовкар” в Районен съд – Средец – 1 (една) щатна бройка.
- I. Описание на длъжността: Съдебният служител на длъжност „призовкар“ осъществява своевременно и законосъобразно връчване на призовки и съдебни книжа, съгласно правилата на процесуалните закони; удостоверява с подписа си начина на връчването и всички действия във връзка с връчването; върху невръчените призовки и върху връчените извън сроковете по процесуалните закони прави бележки върху тях за причините за това; координира дейността си със съдебните служители, които са изготвили призовките и съдебните книжа. Съдебният служител на длъжност „призовкар“ изпълнява/съвместява функциите и на длъжността „чистач“. В изпълнение на функциите на длъжността „чистач“ отговаря и полага основни грижи за чистотата на служебните кабинети, санитарните помещения, коридорите и съдебната сграда като цяло. Типова длъжностна характеристика е публикувана на интернет страницата на Районен съд - Средец - https://sredets-rs.justice.bg/.
- II. Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимални и специфични изисквания изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове и Класификатора по чл. 341, ал. 1 от ЗСВ, на които кандидатите следва да отговарят, а именно: да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Щвейцария; навършили пълнолетие; не е поставен под запрещение; не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност; има завършена степен на образование – минимум средно образование; да отговаря на условията на чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ, във връзка с чл. 107а, ал. 1 от КТ, във връзка с чл. 137, ал. 1 от Правилника за администрацията в съдилищата.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността, определени от административния ръководител: отлични комуникативни и организационни умения; добри практически умения за работа със системен и приложен софтуер; способност за работа с граждани; отлични умения за работа в екип; добро познаване на законовите изисквания за своевременно и законосъобразно връчване на призовки и съдебни книжа, съгласно процесуалните закони (ГПК и НПК); инициативност, самодисциплина и експедитивност; поемане на отговорност, конфиденциалност и изпълнителност; способност за работа в динамична среда; умения за справяне в стресови работни ситуации; познания по нормативната уредба, регламентираща работата на администрацията в съдилищата – Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители.
III. Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за кандидатстване за работа /по образец/;
- Автобиография, подписана от кандидата /по образец/;
- Свидетелство за съдимост;
- Медицинско свидетелство за постъпване на работа;
- Медицинско удостоверение за липса на психическо заболяване;
- Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ, във връзка с чл. 136 от Правилника за администрацията в съдилищата /по образец/.
- Декларация съгласие за обработка на лични данни /по образец/.
- Копие от документи за завършено образование (минимална степен на образование – средно);
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж/професионален опит;
- По преценка на кандидата – копия от други документи за придобити допълнителни квалификации, трудов стаж, препоръки от предишни работодатели и др.
При подаване на документите кандидатите следва да представят оригинал на документите за завършено образование за извършване на проверка за достоверността на представените копия.
- IV. Начин на провеждане на конкурса:
- Първи етап – разглеждане на постъпилите заявления и допускане на кандидатите до участие в конкурса
На този етап се преценява пълнотата и редовността на представените документи – съответствието на кандидатите с минималните и специфичните изисквания за обявената длъжност, спазване на срока, реда и начина за подаване на документи за участие в конкурса.
Определена със заповед на Административния ръководител конкурсна комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, посочени в обявлението за заемане на длъжността.
До участие в конкурса се допускат единствено кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявлението изисквания.
Комисията, след като прецени наличността на изискуемите документи и подаването им в посочения в обявлението срок, оформя решението си в протокол и изготвя списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати.
В списъка на допуснатите кандидати се посочват входящите номера на кандидатите, датата, часът и мястото на провеждане на конкурса (втори етап). Датата не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка.
В списъка на недопуснатите до конкурса кандидати се посочват входящите номера на кандидатите и основанията за недопускането им.
Списъците се обявяват на интернет страницата и на информационното на съда не по-късно от 7 (седем) дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса.
Недопуснатите до конкурс кандидати могат да подадат жалба до Административния ръководител на съда в 7 (седем) дневен срок от обявяването на списъците. Административният ръководител на съда се произнася окончателно в 3 (три) дневен срок от получаване на жалба. Жалбата не спира конкурсната процедура.
Конкурсът се провежда по обявения начин и когато допуснатият кандидат е само един.
- Втори етап – събеседване.
Комисията изготвя присъствен списък за провеждането на втория етап от конкурса, с подпис на всеки от явилите се кандидати.
Комисията провежда събеседването лично с всеки кандидат, по въпроси от областта на връчването на призовки и съдебни книжа, съобразно изискванията на процесуалните закони.
При провеждане на събеседването кандидатите се оценяват по шестобалната система (2-6), като на кандидатите се поставят едни и същи въпроси с оглед установяване на професионалната им подготовка, нравствените им качества, уменията им за устно общуване, мотивацията им за работа, специфичните изисквания за длъжността.
Крайната оценка от събеседването е средноаритметично число от оценките на всеки от членовете на комисията за всеки отделен кандидат.
Въз основа на проведения конкурс, комисията изготвя протокол с резултатите от проведения конкурс и класира само успешно издържалите конкурса кандидати.
За успешно издържали втория етап от конкурса да се считат кандидатите, получили оценка не по-ниска от много добър „4,50“ на събеседването.
Протоколът от крайния резултат на конкурса се публикува на интернет страницата и на информационното табло на Районен съд – Средец и се съобщава на участниците в конкурса в 3 (три) дневен срок от провеждането му.
- V. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
Обявлението и всички съобщения за конкурса ще се обявяват на информационното табло в сградата на Районен съд – Средец, етаж 2 и на интернет страницата на съда - https://sredets-rs.justice.bg/.
- VI. Минимален размер на основната заплата за длъжността „призовкар“, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата: 1148 лева (1073 лв. + 75 лв. минимален ранг за длъжността).
VII. Място и срок за подаване на документите:
Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в Районен съд – Средец, пл. ”България” № 5, етаж 2, стая 203. Срокът за приемане на документи е един месец от датата на публикуване на обявлението.
Образците на документи (заявление, автобиография и декларации) са достъпни на интернет страницата на Районен съд – Средец - https://sredets-rs.justice.bg/, както и при административния секретар на Районен съд – Средец, етаж 2, стая 203.
VIII. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: Обявлението и всички съобщения за конкурса ще се обявяват на интернет страницата на съда https://sredets-rs.justice.bg/: Пресцентър - Обяви и конкурси - Конкурси, както и на информационното табло в сградата на Районен съд – Средец, пл.”България” № 5, етаж 2.
Допълнителна информация относно конкурсната процедура: на телефон 05551/7373 – административен секретар на Районен съд – Средец.
Обявлението е публикувано в интернет платформата „Ало.бг“ под № 9331753 на 20.02.2024 година.
Крайният срок за подаване на документи за участие в конкурсната процедура е 20.03.2024 година, включително.
Декларация по чл.340a, ал.1 ЗСВ вр. чл.136 ПАС .doc
Типова длъжностна характеристика.doc