C C C C A+ A A- X

Обяви и конкурси

Резултати от първия етап на конкурса за длъжността “призовкар” в Районен съд – Средец

Назначената със Заповед № 64/19.03.2024 г. на Административния ръководител – председател на Районен съд – Средец комисия за провеждане на конкурс за длъжността „призовкар“ в Районен съд – Средец, след като прегледа подадените документи и прецени пълнотата и редовността на представените документи, съответствието им с минималните и специфични изисквания, предвидени за обявената длъжност, както и спазването на срока за подаване на документите за участие в конкурса, обявява

СПИСЪК на допуснатите кандидати до втория етап на конкурса за длъжността “призовкар” в Районен съд – Средец:

№ по ред Вх. № на кандидатите
1. Вх. № 474-1/28.02.2024 г.
2. Вх. № 549-2/06.03.2024 г.
3. Вх. № 575-3/07.03.2024 г.
4. Вх. № 602-4/11.03.2024 г
5. Вх. № 669-5/18.03.2024 г.

 


СЪОБЩЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО НА ВТОРИЯ ЕТАП ОТ КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ПРИЗОВКАР“
В РАЙОНЕН СЪД – СРЕДЕЦ

Провеждането на втория етап от конкурса за длъжността „призовкар“ в Районен съд – Средец, обявен със Заповед № 36/19.02.2024 година – събеседване с кандидатите, ще се проведе на 11.04.2024 година от 13,30 часа в съдебната зала на Районен съд – Средец.

Събеседването с кандидатите ще се проведе при следния график:

№ по ред Вх. № на кандидата Дата и час
1. Вх. № 474-1/28.02.2024 г. 11.04.2024 г. – 13.30 ч.
2. Вх. № 549-2/06.03.2024 г. 11.04.2024 г. – 14.00 ч.
3. Вх. № 575-3/07.03.2024 г. 11.04.2024 г. – 14.30 ч.
4. Вх. № 602-4/11.03.2024 г 11.04.2024 г. – 15.00 ч.
5. Вх. № 669-5/18.03.2024 г. 11.04.2024 г. – 15.30 ч.

Информацията е публикувана на интернет-страницата на Районен съд – Средец и на информационното табло на съда, на 25.03.2024 година.

                                                                                                                                                                                               КОНКУРСНА КОМИСИЯ

 

О Б Я В Л Е Н И Е

 

            РАЙОНЕН СЪД – СРЕДЕЦ, на основание Заповед № 36/19.02.2024 година на Административния ръководител – председател на Районен съд – Средец ОБЯВЯВА конкурс за заемане на длъжността “призовкар” в Районен съд – Средец – 1 (една) щатна бройка.

  1. I. Описание на длъжността: Съдебният служител на длъжност „призовкар“ осъществява своевременно и законосъобразно връчване на призовки и съдебни книжа, съгласно правилата на процесуалните закони; удостоверява с подписа си начина на връчването и всички действия във връзка с връчването; върху невръчените призовки и върху връчените извън сроковете по процесуалните закони прави бележки върху тях за причините за това; координира дейността си със съдебните служители, които са изготвили призовките и съдебните книжа. Съдебният служител на длъжност „призовкар“ изпълнява/съвместява функциите и на длъжността „чистач“. В изпълнение на функциите на длъжността „чистач“ отговаря и полага основни грижи за чистотата на служебните кабинети, санитарните помещения, коридорите и съдебната сграда като цяло. Типова длъжностна характеристика е публикувана на интернет страницата на Районен съд - Средец - https://sredets-rs.justice.bg/.
  2. II. Изисквания за заемане на длъжността:
  3. Минимални и специфични изисквания изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове и Класификатора по чл. 341, ал. 1 от ЗСВ, на които кандидатите следва да отговарят, а именно: да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Щвейцария; навършили пълнолетие; не е поставен под запрещение; не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност; има завършена степен на образование – минимум средно образование; да отговаря на условията на чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ, във връзка с чл. 107а, ал. 1 от КТ, във връзка с чл. 137, ал. 1 от Правилника за администрацията в съдилищата.
  4. Специфични изисквания за заемане на длъжността, определени от административния ръководител: отлични комуникативни и организационни умения; добри практически умения за работа със системен и приложен софтуер; способност за работа с граждани; отлични умения за работа в екип; добро познаване на законовите изисквания за своевременно и законосъобразно връчване на призовки и съдебни книжа, съгласно процесуалните закони (ГПК и НПК); инициативност, самодисциплина и експедитивност; поемане на отговорност, конфиденциалност и изпълнителност; способност за работа в динамична среда; умения за справяне в стресови работни ситуации; познания по нормативната уредба, регламентираща работата на администрацията в съдилищата – Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители.

III. Необходими документи за участие в конкурса:

  1. Заявление за кандидатстване за работа /по образец/;
  2. Автобиография, подписана от кандидата /по образец/;
  3. Свидетелство за съдимост;
  4. Медицинско свидетелство за постъпване на работа;
  5. Медицинско удостоверение за липса на психическо заболяване;
  6. Декларация от кандидата по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ, във връзка с чл. 136 от Правилника за администрацията в съдилищата /по образец/.
  7. Декларация съгласие за обработка на лични данни /по образец/.
  8. Копие от документи за завършено образование (минимална степен на образование – средно);
  9. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж/професионален опит;
  10. По преценка на кандидата – копия от други документи за придобити допълнителни квалификации, трудов стаж, препоръки от предишни работодатели и др.

При подаване на документите кандидатите следва да представят оригинал на документите за завършено образование за извършване на проверка за достоверността на представените копия.

  1. IV. Начин на провеждане на конкурса:
  2. Първи етап – разглеждане на постъпилите заявления и допускане на кандидатите до участие в конкурса

На този етап се преценява пълнотата и редовността на представените документи – съответствието на кандидатите с минималните и специфичните изисквания за обявената длъжност, спазване на срока, реда и начина за подаване на документи за участие в конкурса.

            Определена със заповед на Административния ръководител конкурсна комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, посочени в обявлението за заемане на длъжността.       

            До участие в конкурса се допускат единствено кандидатите, които напълно отговарят на посочените в обявлението изисквания.

Комисията, след като прецени наличността на изискуемите документи и подаването им в посочения в обявлението срок, оформя решението си в протокол и изготвя списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати.

В списъка на допуснатите кандидати се посочват входящите номера на кандидатите, датата, часът и мястото на провеждане на конкурса (втори етап). Датата не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка.

В списъка на недопуснатите до конкурса кандидати се посочват входящите номера на кандидатите и основанията за недопускането им.

Списъците се обявяват на интернет страницата и на информационното на съда не по-късно от 7 (седем) дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса.

Недопуснатите до конкурс кандидати могат да подадат жалба до Административния ръководител на съда в 7 (седем) дневен срок от обявяването на списъците. Административният ръководител на съда се произнася окончателно в 3 (три) дневен срок от получаване на жалба. Жалбата не спира конкурсната процедура.

Конкурсът се провежда по обявения начин и когато допуснатият кандидат е само един.

  1. Втори етап – събеседване.

Комисията изготвя присъствен списък за провеждането на втория етап от конкурса, с подпис на всеки от явилите се кандидати.

Комисията провежда събеседването лично с всеки кандидат, по въпроси от областта на връчването на призовки и съдебни книжа, съобразно изискванията на процесуалните закони.

При провеждане на събеседването кандидатите се оценяват по шестобалната система (2-6), като на кандидатите се поставят едни и същи въпроси с оглед установяване на професионалната им подготовка, нравствените им качества, уменията им за устно общуване, мотивацията им за работа, специфичните изисквания за длъжността.

Крайната оценка от събеседването е средноаритметично число от оценките на всеки от членовете на комисията за всеки отделен кандидат.

Въз основа на проведения конкурс, комисията изготвя протокол с резултатите от проведения конкурс и класира само успешно издържалите конкурса кандидати.

За успешно издържали втория етап от конкурса да се считат кандидатите, получили оценка не по-ниска от много добър „4,50“ на събеседването.

Протоколът от крайния резултат на конкурса се публикува на интернет страницата и на информационното табло на Районен съд – Средец и се съобщава на участниците в конкурса в 3 (три) дневен срок от провеждането му.

  1. V. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:

Обявлението и всички съобщения за конкурса ще се обявяват на информационното табло в сградата на Районен съд – Средец, етаж 2 и на интернет страницата на съда - https://sredets-rs.justice.bg/.

  1. VI. Минимален размер на основната заплата за длъжността „призовкар“, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата: 1148 лева (1073 лв. + 75 лв. минимален ранг за длъжността).

          VII. Място и срок за подаване на документите:

Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в Районен съд – Средец, пл. ”България” № 5, етаж 2, стая 203. Срокът за приемане на документи е един месец от датата на публикуване на обявлението.

Образците на документи (заявление, автобиография и декларации) са достъпни на интернет страницата на Районен съд – Средец - https://sredets-rs.justice.bg/, както и при административния секретар на Районен съд – Средец, етаж 2, стая 203.

VIII. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: Обявлението и всички съобщения за конкурса ще се обявяват на интернет страницата на съда  https://sredets-rs.justice.bg/: Пресцентър - Обяви и конкурси - Конкурси, както и на информационното табло в сградата на Районен съд – Средец, пл.”България” № 5, етаж 2.

Допълнителна информация относно конкурсната процедура: на телефон 05551/7373 – административен секретар на Районен съд – Средец.

Обявлението е публикувано в интернет платформата „Ало.бг“ под № 9331753 на 20.02.2024 година.

Крайният срок за подаване на документи за участие в конкурсната процедура е 20.03.2024 година, включително.

Обявление.doc

Заявление.doc

Автобиография.doc

Декларация по чл.340a, ал.1 ЗСВ вр. чл.136 ПАС .doc

Декларация лични данни.doc

Типова длъжностна характеристика.doc

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация